Intuo – CRMko druhé volby

Intuo – Company Intelligence se stává na českém trhu CRMkem druhé volby – hned po velkých zahraničních lokalizovaných systémech. Intuo pomáhá řídit procesy v mnoha společnostech. Řadí se do kategorie CRM systémů – řízení vztahů se zákazníky. Ještě lépe ho vystihuje zkratka XRM – tedy systém, který umožňuje řídit veškeré procesy uvnitř firmy, automatizuje a zvyšuje výkon. Intuo řeší zejména oblast obchodu, servisu a marketingu. Přináší moderní nástroje do dispečinku při plánování jednotlivých servisních zásahů, sleduje veškeré aktivity, zlepšuje sdílení informací uvnitř firmy a je propojeno s emailovým serverem i s telefonní ústřednou.

„Nyní je Intuo ve fázi zralosti a plní původní vizi, která značně překonávala tehdejší rozsah CRM systémů – zavedli jsme pojem business-management-system a tím jsme chtěli naznačit, že se s Intuem dají řídit jakékoliv procesy,“ uvádí Martin Kanyza, CEO v Digital Resources.

Alexej Bátor, obchodní ředitel Digital Resources to rozvádí: „Intuo dnes skvěle pomáhá servisně orientovaným firmám – například v branžích zemědělské, lesnické a komunální techniky, v oblasti zdravotnické techniky, telekomunikacích, charitativních organizacích a personálních agenturách a v servisně orientovaných společnostech. Dále máme řešení pro obchodní firmy a řízení obchodních týmů a pro oblast marketingových agentur. Intuo přímo zvyšuje rentabilitu podnikání.“

„Samozřejmostí jsou moderní technologie, komunikace s emailovým serverem, spolupráce s Microsoft Outlookem a komunikace se zdroji externích dat. Intuo má integrován nejlepší document management systém na trhu – M-Files. Když k tomu přidáte výbornou cenovou politiku, stává se z něj přirozeně CRMko druhé volby, tedy takové, po kterém se poohlédnou firmy, které si z důvodu diktátu mateřské firmy nemusí vybrat zrovna některé ze zahraničních řešení,“ doplňuje Jan Sedláček, marketingový ředitel Digital Resources.

Zákazníci na Intuu oceňují výbornou práci s provazováním informací prakticky bez omezení. Mohou volit mezi direktivním propojením s mailserverem (= všechny firemní emaily jsou majetkem společnosti), nebo selektivním přístupem (=uživatel získá právo některé emaily nesdílet v rámci firmy), případně velmi liberálním přístupem (=uživatel dobrovolně vybrané emaily sdílí v rámci Intua). Integrace s M-Files umožňuje řízení tagování jednotlivých dokumentů přímo Intuem a tak i uživatelé, kteří s CRM systémem nepracují mají výhodu jednodušší práce. Kalendáře v rámci Intua pak mohou buď zcela nahradit Microsoft Exchange, nebo ho vhodně doplní. Krátké video s ukázkou integrace si můžete prohlédnout zde: http://www.m-files.cz/videoklipy.html

O společnosti Digital Resources

Digital Resources poskytuje profesionální služby v oblasti zavádění informačních technologií, ERP a CRM systémů, zároveň poskytuje vysoce profesionální služby v oblasti IT infrastruktury.

Více informací zde: www.digres.cz, www.m-files.cz.

Vaše dotazy zodpoví:

Jan Sedláček

Marketingový ředitel

Digital Resources a.s.

GSM: +420 602 686 991
E-mail: jan.sedlacek@digres.cz
Telefon: +420 281 090 141
Fax: +420 281 090 140
www.digres.cz
www.m-files.cz
www.digshop.cz