mSolution – Tvorba webových stránek Ostrava

V rámci firmy mSolution.cz – tvorba webových stránek Ostrava tento odlišný přístup k realizaci aplikujeme a odměnou nám jsou nejenom finanční částky za realizované projekty, ale především spokojenost klientů, kterým námi poskytnuté řešení přineslo to, co skutečně potřebovali.

Jak vybrat dodavatele webových stránek?

Když se řekne tvorba webových stránek, většina lidí, kteří se nepohybují v internetovém marketingu, si představí zcela jednoduchý proces. Vyberu si přece firmu, která mi webové stránky udělá nejlevněji. Firem, které nabízí tvorbu webů, je přece spousty, takže mám možnost jich oslovit mnoho a kdo nabídne nejlepší cenu, toho zkrátka vezmu. Je však toto ten správný pohled? Odpovězte si sami po dočtení tohoto článečku.

Co mají správné webové stránky obsahovat?

Pokud například čekáme, že nám webové stránky budou přivádět nové zákazníky, musí splňovat spousty kritérií. Základem je, aby uživatel internetu hledající služby, které provádíme, našel právě nás. Pokud nás nenalezne, nemá smysl se bavit o zbytku. Web tedy musí být na internetu vidět. Tím to však nekončí. Po příchodu na web jej musíme oslovit a pomocí obchodního modelu webu vést vpodstatě za ruku až tam, kam jej potřebujeme dostat. Nechceme přece návštěvníka nechat chaoticky bloudit a nakonec odejít. Chceme mu ukázat, proč by měl nakoupit právě u nás, chceme mu říci určité informace a dovést ho například k osobnímu kontaktu nebo minimálně nenechat potenciálního zákazníka utéct bez zanechání kontaktu. V neposlední řadě je třeba, aby byl také zákazník motivován se na web vracet. Tyto všechny otázky tvorba webových stránek musí zohledňovat a nalézt na ně odpověď. Už tedy víte, proč není vždy ideální vybrat jen web? A navíc ten nejlevnější?

Chci webové stránky, je požadavek typu, chci auto

Mnohdy slýchávám přání typu, chtěl bych webové stránky, kolik stojí taková tvorba webových stránek? Je to obdobná otázka, jako chtěl bych auto, kolik mě bude stát? Stejně jako je třeba si uvědomit, k čemu auto potřebuji, co od něj čekám, budu vozit lidi nebo zboží? Kolik lidí nebo jaké zboží to bude? Jak často? Kam? Co tedy musí to auto splňovat? Jistě tedy cítíte, že nelze jednoduše říci chci webové stránky. Vy totiž nechcete webové stránky, Vy chcete něčeho dosáhnout a k tomu Vám mají webové stránky pomoci.