Proč některé firmy téměř vždy vydělají peníze ve svém oboru?

Tajemství úspěchu se skrývá v uceleném návodu, jak řídit reklamu a propagaci firmy podle skutečných potřeb. Potřebu propagovat své produkty a služby pociťuje snad každý podnikatel. Bohužel, vedení mnoha podniků a firem nemá čas a často ani chuť hledat správné řešení propagace. Sám jsem si prošel podobným obdobím a díky tomu získal cenné zkušenosti, jak vynaložený čas a finanční prostředky na reklamu a propagaci efektivně zúročit.

Levná a přitom originální reklama není jen utopie!

Reklamní a dárkové předměty (nejčastěji označené decentně logem) jsou vhodným nástrojem na budování dlouhodobých vztahů nejen se stávajícími, ale i novými klienty. Naše mladá firma Basecampagency se v oblasti realizace reklamních předmětů vydala zcela netradiční cestou. Jednoduše děláme reklamní servis jinak. Vymýšlíme vlastní návrhy reklamních předmětů a spolupracujeme s firmami i ze zahraničí. Přinášíme tak na náš trh netradiční návrhy reklamních předmětů, které Vaši firmu nebo organizaci zásadním způsobem odliší od konkurence a zaujmou Vaše cílové skupiny.

Příklad jednoduchého, ale zato geniálního řešení reklamy a propagace

V oblasti propagace pomocí reklamních předmětů Vám mohu uvést jeden z názorných příkladů, jak v Basecampagency pracujeme. Dlouho jsme si lámali hlavu nad tím, jak pro reklamní účely využít nákupní vozíky v obchodních řetězcích. Realizovali jsme potisk klasických žetonů do vozíků pro pár větších společností, ale prostě to nebylo ono. Komunikační plocha žetonů byla velmi malá a navíc nebyla v průběhu nákupu vůbec na očích. Zlom přišel s nápadem, použít naprosto odlišný materiál a tvar, který bude namísto žetonů a mincí také fungovat a vyřeší problémy s absencí reklamní plochy. Vznikly tak reklamní žetony ve tvaru kreditní karty, které lze považovat za dokonalé reklamní a dárkové předměty pro masovou propagaci. Karty do vozíků mají z pohledu reklamy mnoho skvělých vlastností. Nejzajímavější na nich je, že budí v obchodních centrech a prodejnách velkou pozornost u kolemjdoucích. Celá karta je nepřehlédnutelná reklamní plocha. PVC materiál umožňuje výrobu jakéhokoliv tvaru a lze vytisknout v jednom nákladu až 25 různých motivů, tzn. mohu tedy propagovat až 25 různých produktů nebo služeb mé firmy. Karty mají praktický malý výsek sloužící jako držáček na seznam nákupu a v neposlední řadě je jejich životnost srovnatelná s klasickými kreditními kartami. Masově zaměřená reklama pomocí těchto kartiček samozřejmě není vhodná pro každého, ale umím si bez představit její bezvadné využití u mnoha středních a větších firem a zájmových organizací. Napadá Vás chytřejší způsob reklamy a propagace za pár korun? J

Vždy lze přijít s něčím novým

Nalézáme v oblasti reklamy a propagace nápady, které konkurence ještě nevyužívá. Takto byste na tuto pomůcku měli také nahlížet a zkoušet nové způsoby, jak oslovit zákazníky i širokou veřejnost a komunikovat s nimi. Neomezujte se na možnosti reklamy, které jsou aktivně propagovány, případně na ty, o kterých se náhodou dozvíte. Lepší je vzít správu reklamy pevně do svých rukou a přijít s takovou reklamní kampaní, která přinese očekávané ovoce. Investovat do propagace Vaší firmy nebo organizace se vyplatí, ale jen když je to správnou cestou a s těmi, kteří vědí, co dělají.

Roman Pinkava
Basecampagency